weer een reisje maken - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van siety gerrits - WaarBenJij.nu weer een reisje maken - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van siety gerrits - WaarBenJij.nu

weer een reisje maken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg siety

28 Juni 2009 | Nederland, Nijmegen

Na wat dubben heb ik er toch voor gekozen om weer een dagboek bij te gaan houden. Tijdens mijn vorige reis beviel me dit eigenlijk wel :)
Dus ook dit keer kunnen jullie wat verhaaltjes over mijn avonturen in Tanzania verwachten... Want dat wordt mijn volgende bestemming. Over 50 dagen zet ik mijn voeten op Tanzaniaanse bodem. Met heel veel gebaren in mijn koppie en een backpack op mijn rug :)
Samen met Anne ga ik eerst een paar daagjes door de safari trekken, om vervolgens naar ons project gebracht te worden en hier ongeveer 6 weken lang vrijwilligerswerk te gaan doen.
(dit is tevens mijn stageplek, voor de studie Tolk Nederlandse Gebarentaal :) )
Daarna willen we toch echt die grote berg een stukje gaan beklimmen en de laatste dagen veel cocktails uitproberen op Zanzibar. Al om al, weer een mooi reisje om naar uit te kijken :)

liefs Siety

  • 28 Juni 2009 - 20:18

    Wiebe:

    jambo!!!
    of je het al mee had gekregen weet ik niet, maar wij zijn weer terug gekomen, 3 maanden st jude, en 3 maanden op shanga. echt een geweldige plek!!! Wij willen snel afspreken siety!! wij zijn hebben een gebarentaal boek voor je en veeeeeel te vertellen. We zijn net terug! wil je mij even je telefoon nr mailen, die ben ik kwijt, dan kunnen we afspreken! kei gezelli!! mijn buurmeissie na jaaaaaaren weer zien! liefs wiebe

  • 28 Juni 2009 - 20:24

    Kitty:

    Hé!
    Wij gaan tegelijk!!
    Dat wordt 1 groot feest! Jij in Tanzania en ik in Suriname! Lekkahlekkah :)

    Saampjes aftellen nu, Whoehoew!!

    XX

  • 28 Juni 2009 - 20:40

    Tante Gertje:

    Ha die lieve Siety.
    Wat goed van je en wat heerlijk dat je die ruimte kunt nemen voor jezelf.Een mooi vooruitzicht na al je harde suderen.
    Via welke organisatie ga jij je vrijwilligerswerk doen? Ik ken iemand die op zoek is.
    De garderobe-installatie gisteren is erg goed bevallen.
    Er waren erg veel alleen maar goede reacties. Volgens mij hebben Lenneke en Jasja ook genoten.
    Thea is gefilmd dus die zal wel op de Bossche omroep komen.
    Erg leuk hier allemaal.
    Morgen de boel weer afbreken rn opruimen en dan maar kijken wat er gebeurt.Nou ben benieuwd weer naar je verhaln strakjes.
    Kus Gert

  • 29 Juni 2009 - 05:01

    Ankie:

    Leuk uitzicht!!!! Ik weet zéker dat je het weer helemaal leuk gaat hebben daar. Nu verder aftellen...
    X

  • 29 Juni 2009 - 07:29

    Wim En Willie:

    hey die Siety! dat is leuk nieuws!, TZ is zo,n beetje ons tweede familieland, zoals je wel weet. En dan zijn reizigers daar altijd interessant en dan vooral jij, als buurmeisje!! We lezen, leven en reizen mee!
    Wi9l en ik zijn nu in Kyrgysie in Centraal Azie, heel erg naar de zin hier, ook fabtastisch om deze landen niet via werk maar op zo'n lange vakantie te leren kennen! Groeten thuis, van Eduart en Nely kregen we een aansprekende sfeerbeschrijving van de dijken in wamel en dan in de dorpstraat vooral! Altijd goede herinneringen aan!
    Groetjes,
    Wim, Willie

  • 29 Juni 2009 - 07:52

    Renske:

    Dat klinkt echt super vet!!! Wordt jaloers ook al zit ik nu zelf in New Zealand.

    Hou me op de hoogte, ben benieuwd naar je avonturen!!

    X

  • 29 Juni 2009 - 10:14

    Niek:

    Ha Siet,

    Kan niet wachten op al je avonturen. Ik mis je nu al!

  • 29 Juni 2009 - 10:40

    Reggy:

    Ha ex-reisgenootje! :D
    Wat fijn voor je, he! Weer lekker reizen!! Bij mij begint het ook weer lichtelijk te kriebelen. Helemaal leuk dat je weer een dagboek bij gaat houden! Ik ga je volgen. Succes nog met alle voorbereidingen!
    Dikke knuffel.

  • 29 Juni 2009 - 17:14

    Marie-Jose:

    Ha Siety, Goed idee weer een reisverslag te maken. Kunnen wij hier vandaan meeleven met jou in het verre Tanzania. Ik ben jaloers op je.
    Pas je wel mijn e-mailadres aan!!!
    Marie-Jose

  • 29 Juni 2009 - 20:01

    Anne:

    en ik ga zomaar met je mee! lekker lekker! ik heb er zin in meis, het wordt echt een topreisje..

    kus

  • 13 Juli 2009 - 06:48

    Lenneke:

    Cool man!!! Wist helemaal nie dat je je site weer up-date gemaakt had!! Hoorde van mama dat de verhalen en foto's van Wiebe helemaal super waren en dat je bij de dokter binnen 1 min weer buiten stond.. WHAHAHA ik ben nu aant werk en niet ze veel te doen nog om 8.50 behalve dan koffie drinken!! nou daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Wij eten vanavond bij spap en mam.. jij toevallig ook???

  • 11 Augustus 2009 - 11:28

    José :

    Hoi Siety,
    Ik zie dat je over 6 dagen vertrekt.Ben je er al klaar voor? Tof van je om stage te gaan lopen in Tanzania.We kijken uit naar je verslag en wensen je een hele goeie reis.
    Groetjes van Jan José Hanneke en Sjors

  • 15 Augustus 2009 - 13:01

    Betsie:

    Hoi Siety,
    Ik zie dat je over twee dagen vertrekt. Ik wens je een hele fijne tijd toe. Zorg dat je de gebaren uit elkaar houdt!!
    Groetjes
    Betsie(v/h 1TD2)

  • 17 Augustus 2009 - 09:13

    Krystel:

    lieve siet!

    na minstens 5 keer afscheid van je te hebben genomen, is het vandaag eindelijk zover!
    nu rijd je richting brussel en vanavond is het eindelijk zover! je zit in de plane richting TANZANIA!!
    siet. ik mis je nu al :-) geniet ervan en ik hoop snel wat van je te horen. ik hou je op de hoogte van alle ontwikkelingen in de sleur ;-) van het nijmeegse leven.

    dikke zoen kris

  • 21 Augustus 2009 - 23:50

    Paul:

    Hey Schoonzusje,

    Hoorde dat je na een lange reis goed bent aangekomen gelukkig..??
    Ga je avonturen zeker volgen, heel veel plezier en tot snel..

    Gr en een dikke kus van Jasja vanaf lowlands.. (Kgrrr... sommige hebben het altijd beter.. hahaha)

    Heel veel plezier en geniet ervan..

    Dikke kus Paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

siety

de wintermaanden vier ik in Australie en Indonesie. 2 maanden alleen back packen en daarna komt Ruud, Jasja en Tom :)

Actief sinds 17 Sept. 2006
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 39276

Voorgaande reizen:

03 December 2012 - 28 Februari 2013

Australie en Indonesie

17 Augustus 2009 - 03 Oktober 2009

Siety in Tanzania

30 Maart 2007 - 02 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: