Daar ga ik dan... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van siety gerrits - WaarBenJij.nu Daar ga ik dan... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van siety gerrits - WaarBenJij.nu

Daar ga ik dan...

Door: siety

Blijf op de hoogte en volg siety

02 December 2012 | Nederland, Nijmegen

Daar ga ik dan...

Mijn avontuur naar Australië en Indonesië begint vanaf morgen. Vanaf het moment dat ik Ruud, papa, mama en Lonneke heb uitgezwaaid.
Met een tas vol gelukspoppetjes, lieve woordjes in mijn reisdagboek, fijne muziek op mijn ipod, de lonely planet in de aanslag en mijn eerste nacht in een hostel aan Bondi Beach geboekt.
Ik ben er klaar voor.... :)

Mijn lijstjes allemaal afgewerkt.
Op het laatste moment nog vrijwilligerswerk geregeld; werken in een school voor kinderen die doof en blind zijn. Dit is een school genaamd Hellen Keller wat in Yogyakarta ligt en waar ik 2 weken zal verblijven.

Maar wat ik voor de rest ga doen, blijft nog een grote verrassing.

Let's do this!


De wijde wereld in

De ruimte wordt te klein voor mij.
Het is allemaal hier te eng.
Deze wereld zo enorm groot,
altijd zie ik het zelfde kleine stukje.
Voor je 't weet is het voorbij!

Leef en werk,werk om te leven,
alles volgens de regels.
Waar was ook weer de roep
naar vrijheid gebleven?

Hierbij neem ik mijn besluit.
Gooi mijn bijltje erbij neer,
pak mijn koffers en trek erop uit!
En wie weet,
misschien zie je me ooit weer.


Tot mails, skype; siety.gerrits of whatsapp :))

  • 03 December 2012 - 03:25

    Wim En Willie Klaassen:

    Een prachtige reis toegewenst Siety!! In de spirit van je gedicht!! We volgen je graag! Yokja is een pracht -studenten- stad!

    We zijn gisteren in irkutsk aan het Baikal meer in Oost Siberie aangekomen! We hebben een pracht-reis gehad ot nu toe, behoorlijk een combinatie van afzien en genieten van dit bijzondere land! Eind December steken we over naar Japan, dan naar Vietnam, Laos, Maleisie, Indonesie, Timor en in Australie rond eind april. Wie weet ben je er dan nog!
    Wim en Willie!



  • 03 December 2012 - 03:26

    Wim En Willie Klaassen:

    Siety, onze web site is www.wimenwillieperbus.eu

  • 03 December 2012 - 10:10

    Jacklin:

    Ik vind dit zo stoer en vooral jou erg stoer Siety. Leuk dat je een reislog gaat bijhouden, zodat wij vanuit regen en sneeuw mee kunnen lezen met jou avonturen in de wijde wereld! Ik zie dat je alle essentials al ingepakt hebt, rest het mij jou een goede reis te wensen. Take care!

  • 03 December 2012 - 10:18

    Suus:

    He lieve schat
    Jee het is alweer zover!Wat gaat het toch snel.
    Vind het heel jammer dat ik je niet meer gezien heb mop!!
    Hele goede reis en pas goed op jezelf!
    weer mooie momenten beleven.
    Een hele dikke knuffel en kus
    suus

  • 03 December 2012 - 11:22

    Irene:

    Hé Siety,

    wat geweldig dat je weer een inspirerende reis gaat maken!
    Veel plezier en ik kijk uit naar je avonturen! Ik ga het weer volgen!
    XXX Irene

  • 03 December 2012 - 12:47

    Maria Dinghs:

    Siety een heel fijne tijd met ontzettend veel ervaringen die je ook later kunt gebruiken. Goeie reis

  • 03 December 2012 - 14:15

    Florent:

    Heel veel plezier Siet!

  • 03 December 2012 - 21:24

    Anke S:

    Prachtig gedicht!!!! Geniet ervan meis!
    Nu al zin om je nvolgende verhaal te lezen....X

  • 03 December 2012 - 23:19

    Marjolijn:

    Geniet lieve SIETY, geniet geniet geniet!!! Xxxxxx

  • 05 December 2012 - 14:32

    Lonneke:

    Hai Scheet!!

    Goed aangekomen, de eerste zonnestralen al gepakt?? Hier is het nog koud en beetje nat, dus ik zou zeggen, blijf voorlopig nog maar even daar.

    Geniet van alles!
    Kus, Lonneke

  • 06 December 2012 - 16:54

    Beer:

    Benieuwd naar je volgende verhaal!! Lekker op het strand in Bondi

  • 07 December 2012 - 13:16

    Kris:

    Hi Moppe!
    Hoe zijn je eerste dagen Down Under?!
    Geniet ervan!!
    Kus Kri

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

siety

de wintermaanden vier ik in Australie en Indonesie. 2 maanden alleen back packen en daarna komt Ruud, Jasja en Tom :)

Actief sinds 17 Sept. 2006
Verslag gelezen: 457
Totaal aantal bezoekers 39270

Voorgaande reizen:

03 December 2012 - 28 Februari 2013

Australie en Indonesie

17 Augustus 2009 - 03 Oktober 2009

Siety in Tanzania

30 Maart 2007 - 02 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: