Reis kriebels - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van siety gerrits - WaarBenJij.nu Reis kriebels - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van siety gerrits - WaarBenJij.nu

Reis kriebels

Door: Siety

Blijf op de hoogte en volg siety

03 Oktober 2012 | Nederland, Nijmegen

Heel langzaam beginnen weer de reiskriebels te komen.

Over:
60 dagen
14 uur
22 minuten

Vertrek ik naar Australië, waar ik 5 weken blijf om vervolgens in Jakarta Anne te ontmoeten en 4 februari Ruud, Jasja en Tom in Jakarta op te halen.

Mijn to-do-list word steeds korter en de reis komt steeds een beetje dichterbij.

1. kamer onderverhuren.... check
2. onbetaald verlof aanvragen .... check
3. buiktyfus spuit in mijn arm laten zetten.... check
4. nieuw paspoort ophalen.... check

Maar eerst ga ik nog even genieten van de leuke dingen die hier op de planning staan, verjaardag vieren, de lancering van de colitis collectie - site, daagjes weg met Ruud naar de Ardennen, afscheidsfeestje organiseren :)

tot over 60 dagen weer :))

Liefs!




  • 25 November 2012 - 13:34

    Pleuntje:

    Hoi Siety,

    Ben ik nog vergeten ook om echt afscheid te nemen afgelopen donderdag! Ik wens je een hele mooie reis en neem een eucalyptusblaadje voor me mee...kan ik nog even de lucht van Oz inademen in februari!

    Groetjes,
    Pleuntje

  • 29 November 2012 - 01:45

    Ilse:

    5. Ilse = aangemeld voor de mailinglijst.... check! ;-) hihi
    Spannend meis, nog maar 'n paar nachtjes slapen!! Aftellen geblazen...
    Hoop dat je een onwijs gave reis gaat hebben en dat je heel veel plezier hebt!
    Lekker rondtrekken en ontdekken! Have fun chica!

    Liefs,
    Ils

  • 02 December 2012 - 19:02

    Beer:

    GENIET!!! Goeie vlucht, xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

siety

de wintermaanden vier ik in Australie en Indonesie. 2 maanden alleen back packen en daarna komt Ruud, Jasja en Tom :)

Actief sinds 17 Sept. 2006
Verslag gelezen: 423
Totaal aantal bezoekers 39269

Voorgaande reizen:

03 December 2012 - 28 Februari 2013

Australie en Indonesie

17 Augustus 2009 - 03 Oktober 2009

Siety in Tanzania

30 Maart 2007 - 02 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: