Uitgesteld.. - Reisverslag uit Wamel, Nederland van siety gerrits - WaarBenJij.nu Uitgesteld.. - Reisverslag uit Wamel, Nederland van siety gerrits - WaarBenJij.nu

Uitgesteld..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg siety

26 Februari 2007 | Nederland, Wamel

En opeens kreeg ik te horen dat het verstandiger was om mijn reis naar Thailand uit te stellen.
Pff dat was even slikken...
Ik word weer geconfronteerd met mijn ziekte en ondanks dat ik me voor de rest helemaal toppie voel kan ik niet gaan. :(
Mijn droom word hopelijk maar een maand verzet, want wie kan mijn nou garanderen dat ik mijn ziekte over 32 dagen wel onder controle heb??
Het aftellen is van 5 dagen terug gegaan naar 32!
Uiteindelijk zal mijn droom verwezenlijkt worden, alleen dan een maandje later..

  • 26 Februari 2007 - 21:50

    Nienke:

    Arme Siety,

    Wat ontzettend balen zeg!!
    Ik hoop voor je dat het snel weer beter gaat, zodat je gelijk met Reggy alsnog aan je avontuur kunt beginnen!

    Beterschap!

    xx Nienke

  • 26 Februari 2007 - 21:57

    Tom:

    hee das jammer maar dan maar even wachten en je mag het vliegtuig in!
    succes ermee
    ciao

    tom

  • 26 Februari 2007 - 22:00

    Fannie:

    Heej Siety,

    Balen zeg voor je!! Hoop dat je snel weer beter wordt en alsnog zo snel mogelijk naar Thailand kunt! Sterkte!

    Kus!
    Fannie

  • 26 Februari 2007 - 22:41

    Bas:

    He,jammer om te horen. Maar een maandje is maar 4 weekjes, zo voorbij...

    liefs..

  • 27 Februari 2007 - 08:54

    Bjorn(oude Klas):

    heey siety,

    jammer man dat je niet kan gaan, hoop dat je snel beter word.

    greetz bjorn

  • 27 Februari 2007 - 10:19

    Mark:

    Mooi kut zeg, maar uitstel is nog geen afstel toch? Kun je wel mooi op de verjaardag van Simone en mij komen.....

  • 27 Februari 2007 - 10:19

    Marjolijn Keetels:

    JAMMER JOH!!!! WE ZULLEN JE MISSEN IN THAILAND!
    Tot over een maand we hope...
    kus, marjolijn

  • 27 Februari 2007 - 17:38

    Majo:

    oh liefie
    das klote zeg!!!
    echt bale voor je
    hoop dat t snel beter met j gaat zodat j snel naar thailand kunt gaan!!!

    dikke knuf

  • 27 Februari 2007 - 20:32

    Reggy:

    Ach gerem Sietje! Is echt flink balen dat je niet gewoon vrijdag kunt vertrekken. Balen dat je alles hebt moeten omgooien, vlucht moest omboeken etc. Weer een hoop kosten aan verbonden...Maar gelukkig heb je nu alles geregeld en ga je gewoon gezellig samen met mij op 30 maart! Jeuheu jeuheu! Gaat helemaal goed komen! Wat jij!
    Liefs...en een hele dikke knuffel voor ons knuffelbeertje!!!

  • 27 Februari 2007 - 20:53

    Loes:

    ej siety,
    Jeetje!! das schrikke en bale zeg!!!! Heb je je eigen er helemaal op voorbereid, gebeurd dit!! :s Ik hoop dat je het snel onder controle krijgt en over een maandje zkr kunt gaan!!! Dan zul je er dubbel en dwars van geniete.
    Liefs xx loes

  • 28 Februari 2007 - 19:05

    Suzanne:

    He wijffie
    Ik vind het echt sneu voor je!
    Had je alles nog kunnen regelen?
    Zie je snel
    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

siety

de wintermaanden vier ik in Australie en Indonesie. 2 maanden alleen back packen en daarna komt Ruud, Jasja en Tom :)

Actief sinds 17 Sept. 2006
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 39279

Voorgaande reizen:

03 December 2012 - 28 Februari 2013

Australie en Indonesie

17 Augustus 2009 - 03 Oktober 2009

Siety in Tanzania

30 Maart 2007 - 02 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: